Exploring Southeast Asia - Reisverslagen van Stephan Hopster - WaarBenJij.nu Exploring Southeast Asia - Reisverslagen van Stephan Hopster - WaarBenJij.nu

Exploring Southeast Asia

Ik heb vaak gehoord dat reizen verslavend is, dat heb ik zelf ook ontdekt. Tijdens mijn geweldige reis in Zuid-Amerika werd het voor mij al duidelijk dat ik meer van de wereld wil zien. Het duurde dan ook niet lang toen ik thuis was voordat ik begon met het plannen van mijn volgende reis.

8 september vertrek ik naar Singapore. Als ik daar aangekomen ben heb ik ongeveer 4 weken om van Singapore naar Bali te reizen. Hoe ik dat precies ga doen, zal ik ter plekke gaan ontdekken. Op Bali ga ik 8 weken vrijwilligerswerk doen, onder andere Engelse lessen geven. Voor meer informatie over het project, kijk op: http://www.purevolunteer.nl/projecten/4435-oost-bali.html. Na het vrijwilligerswerk hou ik voorlopig alle opties nog open.

Uiteraard heb ik ontzettend veel zin om weer op reis te gaan, maar het is ook wel spannend. Ik weet hoe het is om te backpacken in Zuid-Amerika, maar ik ben benieuwd hoe dat in Azië gaat zijn. Ik ga mijn best doen om weer regelmatig te bloggen om jullie op de hoogte te houden!

Recente Reisverslagen:

22 April 2015

Coming home!

18 Maart 2015

Vietnam!

17 Februari 2015

Myanmar en Bali!

17 Januari 2015

Myanmar

01 Januari 2015

Cambodja en NYE Bangkok
Stephan

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22701

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 April 2015

Exploring Southeast Asia

04 Januari 2014 - 10 Mei 2014

Become a Latino

Landen bezocht: