Become a Latino - Reisverslagen van Stephan Hopster - WaarBenJij.nu Become a Latino - Reisverslagen van Stephan Hopster - WaarBenJij.nu

Become a Latino

Op deze pagina is mijn reis door Zuid-Amerika te volgen. Op 4 januari vertrek ik uit Amsterdam om, via Madrid, de volgende ochtend in Buenos Aires aan te komen. Op het vliegveld word ik opgehaald om naar mijn gastgezin gebracht te worden. Ik zal daar een maand blijven om Spaans te leren en Buenos Aires te leren kennen.

Op 4 februari zal ik Buenos Aires met de bus achter me laten om richting Rio de Janeiro te reizen. Deze trip zal ongeveer 3,5 week in beslag nemen en ik zal dan ook veel plekken tussen Buenos Aires en Rio zien. Denk daarbij aan de Iguazu falls, Florianopolis, Sao Paulo en Ilha Grande.

Op 1 maart moet ik het vliegtuig in Rio de Janeiro halen, om via Lima, naar Trujillo te vliegen. Tegen de stad Trujillo ligt het dorp Huanchaco. In Huanchaco (wat ook een surfersparadijs schijnt te zijn) ga ik 10 weken vrijwilligerswerk doen. Ik ga het personeel van een opvangtehuis voor straatkinderen ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Denk daarbij aan afwassen, uitstapjes doen, helpen huiswerk maken, enzovoort. Behalve het vrijwilligerswerk wil ik ook tijd vrij maken om Peru te ontdekken.

Ik zal mijn best doen om regelmatig een stukje te schrijven om iedereen op de hoogte te houden.

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

Bolivia!

26 April 2014

Vrijwilligerswerk, Huaraz, Cusco en Machu Picchu

04 April 2014

The other side of South America

01 April 2014

The other side of South-America

04 Maart 2014

São Paulo, Costa Verde e Rio de Janeiro!
Stephan

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22668

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 23 April 2015

Exploring Southeast Asia

04 Januari 2014 - 10 Mei 2014

Become a Latino

Landen bezocht: